Polityka zwrotów

Gwarancja

Produkty sprzedawane przez Stalrem objęte są gwarancją producenta. W przypadku wykrycia wady w produkcie należy zgłosić reklamację w salonie, w którym dokonano zakupu.

Każdy klient zobowiązany jest do zachowania dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do końca okresu gwarancyjnego – dokument ten stanowi podstawę rozpatrzenia reklamacji.

Reklamacje

  1. Sprawdzenie przesyłki
    Przy odbiorze przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy paczka nie nosi śladów uszkodzeń w transporcie.

    • Jeżeli opakowanie jest uszkodzone, zaleca się otwarcie paczki w obecności kuriera.

    • W przypadku stwierdzenia szkody należy sporządzić protokół rozbieżności lub szkody, który stanowi podstawę do dalszej reklamacji.

  2. Zgłaszanie reklamacji
    Każdą reklamację należy składać bezpośrednio w salonie, w którym produkt został zakupiony.

    • Aby ułatwić proces, prosimy o skorzystanie z formularza reklamacyjnego dostępnego pod linkiem: Formularz reklamacyjny.

    • Do formularza należy dołączyć dowód zakupu oraz – w miarę możliwości – zdjęcia przedstawiające wadę.

  3. Rozpatrywanie reklamacji

    • W ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia salon skontaktuje się z Państwem mailowo lub telefonicznie, aby poinformować o wyniku postępowania reklamacyjnego.

    • Jeżeli reklamacja zostanie uznana, dołożymy wszelkich starań, aby jej realizacja przebiegła możliwie najszybciej.

    • W przypadku odrzucenia reklamacji klient otrzyma szczegółowe uzasadnienie decyzji.

W razie pytań prosimy o kontakt z salonem, w którym dokonano zakupu.

Zwroty produktów

Ze względu na specyfikę sprzedawanych towarów nie ma możliwości ich zwrotu. Każdy produkt wykonywany jest na indywidualne zamówienie klienta.